Speaker

Autor: Volus <volus_at_no_spam.home.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 13:57:53 MET DST

Mam pytanie czy jest możliwość wyłączenia pc speakera bez odłączania go
fizycznie od płyty głownej? Wiem że przydaje sie do celów diagnostycznych w
razie błędów ale moja konf chodzi od 2 lat stabilnie i na razie nic nie bede
zmieniał. Nie chce mi się rozkręcać kompa. A przeszkadza mi radosne biiip
przy włączaniu któro mówi że wszysko w porzadku (jeszcze bardziej denerwuje
spiących domowników). Płyta Soltek FRN2-L na nForce 2.
Pozdrawiam
Volus