Tuner telewizyjny Kworld LTV883 problem

Autor: fal <_at_fr.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 12:06:42 MET DST

Witam
Mam problem z tunerem Kworld LTV883 (chipset Conexant cx23883 ) Gdy
zainstaluję wszystkie sterowniki i programy do niego (nawet te najnowsze) za
cholerę nie mogę go uruchomić. Gdy program PVR Plus wyszuka kanały w
momencie gdy naciskam zakończ pojawia mi się błąd "Access violation at
adress 0048F01 in modue honestechTV.exe..." Tunera chcałem głównie używać do
przechwytywania obrazu z magnetowidu, ale jak na razie nic nie udało mi się
uruchomić na tym tunerze. Może znacie jakieś alternatywne oprogramowanie
posiadające możliwości PVR Plus które obsługiawało by ten tuner (chipset
Conexant cx23883 )? A może coś źle robię przy ustawieniach, wszelkie
sugestie mile widziane :)

Pozdrawiam
m40