Re: Abit BX6r2 i Radeon 8500, problemy

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 11:41:36 MET DST

On Fri, 15 Apr 2005 11:28:21 +0200, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

>Ile godzin testowałes kartę w np. 3D Mark, nie było żadnych artefaktów ?

Heh, fakt. Dluzsze testowanie robilme tylko Primem ale to na CPU i
RAM. Grafika przechodzila testy ale w warunkach bojowych - HL2,
Vietcong (tu momentami konkretnie chrupalo, ale bez zrtefaktow),
Unreal The Awakening i inne mniej wymagajace. A jak juz zasiadlem to
sesje po kilka godzin.

Choc moze sie pokusze (znajde czas) i zapuszcze na dluzej 3DMark 2001.

Artefakty to mialem daawno temu jak w plycie byl C400 i Intel 740i -
tak karta to byla masakra.

>To może zasilacz ? Bo raz że może masz zbyt małej mocy,
>a dwa to Radki raczej wymagają bardziej stabilnych napięć.

Tez o tym myslalem. Zasilacz jest wzglednie mlody bo ma 8 mies -
Chieftec 1136H 360W. Wczesniej ten sprzet ciagnal Enlight 235W i tez
smigalo OK, ale po zakupie DVDRW juz zaczalem sie o niego martwic.
Co do stabilnosci napiecia, hmm testowo moge podlaczyc Enlighta i
zobacze co z tym Radkiem.

>Bo też wymienia się wszystkie, mimo iż choćby tylko jeden spuchł :)

Fakt, ja wymienialem najpierw 3, a tdz. pozniej reszte bo tez spuchla
;-)

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie