HDD S-ATA a S-ATA II

Autor: Qgar <qgar_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 10:54:54 MET DST

Witam!
Czy do plyty glownej z gniazdamie w standardzie Serial ATA mozna podlaczyc
dysk standardu Serial ATA II?

Jezeli odpowiedz na powyzsze pytanie brzmi Tak, to czy warto juz teraz kupic
dysk S-ATA II czy na razie jeszcze S-ATA I?

Jaki dysk S-ATA/S-ATA II polecicie?
Na poczatek nie wymieniam co jest dla mnie najwazniejsze, wiec zdaje sie na
sugestie.
Tymczasowo przekonany jestem do dyskow Samsunga.
Mile widziane uzasadnienie dlaczego okreslony produkt wybrac i linki do
stron
z testami.

Pozdrawiam
Qgar