Subiekt 4 i górny margines na wydrukach

Autor: <xx71kg_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 10:42:08 MET DST

Witam
Pisze tutaj bo widzę, że problemy z Subiektem przewijają się (przewijały się)
często.
Mam problem z Subiektem 4 MEGA. Dokładniej z ustaleniem górnego marginesu
drukowanego dokumentu. Znalazłem w instrukcji jak to zrobić. Trzeba pogrzebać w
plikach *.lay w katalogu wzorce. Zrobiłem to w domu i wszystko było w porządku.
Poszedłem do firmy gdzie komputery pracują w sieci, zrobiłem identyczne operacje
z poprawianiem plików lay i nie widać zmian. Nie ma na wydrukach większych
marginesów. Tymczasem na jednym stanowisku, nie podłączonym do sieci zmiany
przyniosły oczekiwany skutek.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Proszę o pomoc
Pozdrawiam

P.S. Oczywiście dzwoniłem (po całodziennym wiszeniu na telefonie) do firmy
INSERT. Nie udzielają już informacji o Subiekcie w wersji 4 MEGA :) Teraz mają
lepszy chłam o przydomku GT :) (w sąsiedniej firmie kupili więc mam pogląd na
ten "produkt", zresztą sąsiedzi również :) )