Re: colorsit 400W 12cmFAN czemu taki glosny??

Autor: greg <leszcz_at_nospamv-lo.krakow.pl>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 10:27:02 MET DST

On Fri, 15 Apr 2005 10:22:30 +0200, Czajson <private@exit.pl> wrote:

> Zasilacz pewnie nie jest zepsuty tylko czujnik temperatury kiepsko
> pracuje.
> No, chyba że wiatrak nie ma termoregulacji. Poczytaj specyfikacje. Co do
> zwolnienia to trzeba albo wyrzucić diodę termiczną (jeśli jest) albo
> wstawić
> Fanmate Zalmana albo Pentagrama, którym będzie można płynnie regulować
> temp.
> Tak czy siak jeśli chcesz zastosować któreś z rozwiązań musisz otworzyć
> obudowę zasilacza.

No wszystko fajnie, ale zasilacz ma napisne w specyfikacji:
Regulacja obrotów wentylatorów i Monitoring obrotów wentylatorów - AUTOMAT;

Zasilacz jest nowy i jak widac nie pracuje jak nalezy. Nie wiem tylko czy
jest sens go oddawac na gwarancji i tekstem, ze jest za glosny :-/ bo
rozbieral go na pewno nie bede, bo strace gw.

greg