Migająca dioda od dysku

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 15 Apr 2005 - 07:16:15 MET DST

Dziwna sytuacja, mam kontroler SCSI i ma możliwość podpięcia diody, ale
tego nie zrobiłem i dioda od HDD miga co jakiś czas (jest normalnie do
płyty głównej podpięta), a ja nie mam żadnego dysku podłączonego pod
IDE, jedyne co jest podłączone to CDROM, ale on nie funkcjonuje, bo
płyty nie ma w środku. Więc dlaczego kontrolka od dysku którego nie ma
sobie co jakiś czas miga, niezależnie od pracy dysków SCSI?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
"ZUS z pewnoscia jest instytucja przestepcza,ale nie mozna nazwac jej