Re: SB Live 5.1 + Win XP + Epox 8KRAI

Autor: snoopy <snoopy_at_polanet.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 23:29:49 MET DST

Henry(k) napisał(a):

> Mam tą płytę.
> W Biosie wyłączyłem wbudowaną kartę muzyczną, wyłączyłem port MIDI.
> Dopiero potem instalacja Windowsa. Zero problemów, tylko że mam SB Live
> Value (to ten pierwszy Live).

Niestety wylaczenie karty, portow MIDI i innych nic nie daje - wyglada
na to ze z karta cos moze byc nie tak, jutro przetestuje to na drugiej
takiej samej i bede juz wiedzial dokladnie czyja to wina :) Anyway
dzieki za podpowiedz.

--
[  (\__.-. |    Pozdrawiam - snoopy     | .-.__/)  ]
[  == ===_]+     snoopy@polanet.pl      +[_=== ==  ]