Re: 5.1 do 300zl

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 22:14:04 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d3k3hr$ja$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Demski Sebastian" <sdemski@wp.pl> napisał w wiadomości

> No właśnie dlaczego nie są? Bo jakoś nie rozumiem jak wg Ciebie 90%
> populacji ustawia głośniki. Wszystkie koło monitora? Subwoofer na biurku?

no właśnie, żebyś wiedział, że wszytkie na froncie!!!! I nie mów mi, że jest
inaczej bo ty i twój kolega macie tak jak trzeba.

> zestawu
>
> Zapomniałeś o czymś niezmiernie istotnym - finanse. Gdyby nie finanse to
> głośniki komputerowe wogóle by nie powstały.

oczywiście, że wybór jest duży i to dobrze. ale trzeba to dopasować do
swoich potrzeb/możliwości. Cała ta dyskusja jest trochę bez sensu bo gość
powienien sprecyzować do czego chce mieć te głośniki i czy (jeśli mu zależy
na 5.1) będzie miał możliwość je poustawiać jak trzeba.

Pozdrawiam. Seba