Re: kolejność startu programów

Autor: nicholson <jotess_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 21:57:28 MET DST

Był dzień 13 kwiecień (środa), gdy Barnaba zdecydował(a) się napisać:

> Googlowałem w temacie, ale znalazłerm tylko podobne pytania, a żadnej
> sensownej odpowiedzi.
> System XP Pro. Uruchamia się w miarę dobrze, ale przy starcie program Panda
> uruchamia się jako ostatni, i trwa to bardzo długo, zbyt długo. Czy jest
> jakiś
> sposób (jakiś wpis w rejestrze lub jakiś program), dzięki czemu mógłbym
> przesunąć Pandę na pozycję 1 w logowaniu?
> Próbowałem Pandę umieścić w Autostarcie, ale nie przyniosło to żadnego
> rezultatu.
> Barnaba

Programik StartRight - free (http://www.joejoesoft.com/)
Można poustawiać kolejność uruchamianych przy starcie procesów i czasy
(odstępy) między nimi. Nawet jak system uruchamia się trochę dłużej to
poszczególne programy nie wchodzą sobie w paradę. Ja używam.

--
nicholson
jotess@NOSPAM.interia.pl