czemu sam się włącza komputer?

Autor: Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 20:39:01 MET DST

Mam taki problem i pewne co do niego przypuszczenia, ale nie jestem pewien
czy dobre?

Nowy komputer płyta Gigabyte 8I865GM-775.

Komputer podłączony jest przez kartę sieciową z internetem (stałe łącze -
kablowka). Jeżeli go wyłącze to po jakimś czasie sam się włącza. Wczoraj to
nawet zaraz po wyłączeniu.

Wydaje mi się, że ma to związek z Internetem. W BIOS-ie wyłączyłem opcje
zdalnego wlaczenia komputera przez modem czy sieć ale nie do końca
poskutkowalo.

W każdym razie czy to wina źle ustawionego oprogramowania czy błąd sprzętowy
bo jak tak to jadę reklamować.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.