Re: EIZO T57S raz jeszcze

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 20:17:04 MET DST

Użytkownik "websterrr" <websterrr@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d3m7u8$1d5g$1@shapieron.tkb.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Ostatnio zakupilem na Allegro monitor Eizo T57S 17". Wg opisu
(ciap)

> Czy ktos z was wie ile taki monitor jest rzeczywiscie wart? Chcialbym
> odzyskac czesc pieniedzy.

negocjuj ze sprzedawcą

jesli to coś pomoże; za F56 dałem na allegro łącznie z transportem 125 zł (w
tym przesyłka 35 zł)
 miał zacinajacy się wyłącznik i jak się później okazało (po ok. 2
tygodniach -zcząłem się przygladać dokładnie) spolerowaną powłokę
antyrefleksyjną
uznałem że za te pieniądze nie będę się sprzedawcy czepiał...

1,5 miesiąca śmiga , mam nadzieję że wytrzyma przynajmniej rok

Włodek