Re: DLACZEGO?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 20:07:46 MET DST

> Nagrywała wszystkie jakie włożyłem dopiero wczoraj z 15 zakupionych płyt
> DVD VERBATIM R- nagrywarkła tylko 4 i te nagrałem bez
> problemu,pozostałych
> jakimś cudem nie widzi wogóle w napedzie (nie wiem wdliwa partia płyt czy
> co?)

Co Verbatim to Verbatim :-/ ....identyczna akcje mialem z ich plytkami cd
(wiekszosc z kilkudziesieciu sztuk poszla do kosza bo nagrywarki zwyczajnie
nie rozpoznawaly czystych nosnikow). Nigdy nie wiesz co kupujesz w przypadku
tej marki.
Ja wiem tylko jedno - nie kupuje jej juz, bo to jest loteria.

aha... prowadze krucjate przeciwko tej marce od tamtego czasu :-) wiec
dalszej polemiki nie podejmuje, bo nikt mnie nie przekona do verbatiom juz

::-:: fobiusz ::-::