Re: pytanie o raid z sata ...

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 17:31:58 MET DST

> W rzeczywistosci jest ok 90% szybciej przy zapisie i troche ponad 90% przy
> odczycie.

A jak to jest przy 4 dyskach (chodzi mi o Raid 0)?? Czy waskim gardlem jest
przepustowosc magistrali PCI dla dyskow?? Jakbym powiedzmy polaczyl 2 dyski
PATA i 2 dyski SATA (ta moja plyta tak moze) to tez ograniczalo by mnie te
133MB/s ?? Czy to juz jakos inaczej by bylo (nie wiem dokladnie na jakiej
zasadzie sa te kontrolely w chipsecie... czy sa dwa osobne do PATA i SATA,
czy jeden do obu (wydaje mi sie ze to drugie bo inaczej to nie wiem jak to
laczy dysk PATA i SATA w Raid 0))

--
Pozdrawiam! FrOG
A64 3000+, MSI K8N Platinum Edition, 512MB GoodRam, 120GB Seagate SATA,