Re: LCD - gdzie w necie ???

Autor: amstel <amstelCUT_at_go2.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 16:03:34 MET DST

Alti wrote:

> Mi 3 pixele obok siebie zgasly na dobre po 1roku uzywania. EIZO 557.
> Na szczescie mam gwarancje i mi wymienia jak tylko sie zbiore do
> serwisu. Wojtek

    Polski oddział Eizo udziela tylko 6 miesięcznej gwarancji na
uszkodzone
piksele.

    "Monitory Eizo zgodne są z klasą II określaną przez normę ISO 13406-2.
Defekty pikseli nie przekraczające tej normy nie są uznawane za wadę
kwalifikującą produkt do naprawy lub wymiany. Jako wadę materiałową uznaje
się defekty pikseli powstałe nie poźniej niż 6 miesięcy od daty zakupu
monitora"
http://mva.pl/forum/viewtopic.php?t=126&postdays=0&postorder=asc&start=15

Pozdrawiam
amstel