Re: dysk twardy chce kupic. jakies sugestie?

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 15:47:38 MET DST

On Wed, 13 Apr 2005 18:35:40 +0200, we all wasted time reading Czajson's
scribble :

> znowu
>
> Tego to ja już nie wiem :(

pan mi w sklepiep powiedzial ze spokojnie zadziala z szybkoscia SATA. ale
pan jest irlandczykiem, wiec ja to jeszcze sprawdze w kilku zrodlach, bo
pan to by potrafil podejrzewam karte graficzna podpiac do gory nogami.

> ;}
>
> Bo chyba nie ma wogóle. Ostatni na SATA to 160GB

a to ciapate czlonki z nich.

--
Boska
"Bryan zmuszal biciem swa zone Stephanie, by tanczyla nago w pantoflach na