Re: materiały wyciszające

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 14:46:29 MET DST

Zobaczcie co napisał pisarz w manuskrypcie
news:d3j6tl$rp7$1@nemesis.news.tpi.pl !
> dobre rozwiązania nie są tanie (w każdej dziedzinie)
Przecież nie twierdzę, że powinno być inaczej!
> Osobiście widziałbym źródło ewentualnego problemu w subiektywnych
> ocenach niektórych parametrów. Wiele razy poruszany był problem
> hałasu. Ludzie doradzają różne rozwiązania, wg nich ciche, a dla
> mnie są "ciche" - nie do przyjęcia. Ciekaw jestem jak swoje
> życzenia w tej sprawie przekażesz sprzedawcy, który w dodatku w
> przytłaczającej większości przypadków sprzęt sprowadza na
> zamówienie, zdarza się iż poziom hałasu jest różny dla różnych
> serii produkcyjnych. W dodatku ocena hałaśliwości w sklepie jest
> zupełnie inna niż w domu.
Na sklep jestem już chyba zdecydowany...
Głownie chodzi mi o to, żeby obudowa się nie trzęsła razem z
rozkręceniem cd/hdd/wentyli. Życzenia przekażę w ten sposób, że
sprzedawcę znam i nie pierwszy raz bym u niego kupował - może jak
dobrze zagadnę to uwzględni prośbę o zmianę budy... a może nie - i tak
z zakupem czekam aż wyjdzie diablo 3 albo HoM&M5, bo wyrzucać kasy w
błoto nie lubię, a to co mam w zupełności wystarcza.

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**