Ram(simm) i instalacja systemu

Autor: Scowron <scowron_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 12:42:48 MET DST

        Witam
Mam problem z komputerem a dokladnie z instalacja windowsa 98. Sprzet jest
stary MMX166
Hdd 1.7 i 500M ram 16 sim. Problem polega na tym ze zaraz po instalacji
jak doinstaluje cos jeszcze (np. dzwiek) to mi przywraca kopie zapasowa
rejestrow i mam ponownie pierwsze uruchomienie systemu.
Instalowalem system na obu dyskach (bo pierwszy czyt. ten wiekszy ma bady)
ale nie pomoglo.
Z czasem kapnalem sie ze nie dziala 3 gniazdo od ramu simm. Nie wykrywa w
nim pamieci ale o dziwo jezeli zapelnie 4 to mam 24 ramu. (Kosci
zamienialem miejscami i nic to nie zmienia !)
Tak wiec czy wymiana ramu (np 32 dimm) zmieni sytuacje czy problem tkwi w
czym innym a nie w ramie??

Pozdr Scowron

--
M2 - Opera