Funkcja uspienia.

Autor: Pan Jan <pan_janCIACHTO_at_op.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 12:18:52 MET DST

Mam nadzieję , ze tą właśnie funkcję włączam klawiszem (z księżycem) na
nowej klawiaturze , do której nie było nawet opisu funkcji. Monitor sie
wylącza a ja w żaden sposób z klawiatury nie mogę go właczyć.Klawisz jest
umieszczony dosyć nieciekawie na klawiaturze( labtec) i zdarza się go
nacisnąć niechcacy.
Czym włacza się w takiej sytuacji komp. U mnie skutkuje tylko pradem.Wiem ,
że to trochę śmieszne pytanie ale nie korzystałem nigdy z takich wodotrysków
i mam wrażenie , że cus trzeba przestawic w biosie , żeby komp chciał w ten
sposób działać ale co?
PJ