Re: Czas na SATA?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 12:13:43 MET DST

> Chodzi o to, czy równie dobrze rozwalają dane na dysku? Nie wiem, nie
> próbowałem, nie lubię gubić danych. ;)

E tam...

Od 10 lat mam dyski w kieszeniach (RH-06),
a dotyczy to kilkunastu kompow, ktore mam "pod opieką",
i jeszcze najmniejszych problemów z tym nie miałem.

Nawet główny dysk systemowy mam teraz w kieszeni,
zresztą plastikowej, tyle, ze z wiatraczkiem.

Nie żebym miał wielkie szczęście do dysków - pogrzebałem
już ich wiele w ciagu ostatnich lat, ale żeby było smieszniej
zawsze psuły się te przykręcowe w srodku, a nie te
w kieszeniach.

Może i są złe kieszenie, które sprawiaja problemy,
ale zaręczam, że nie należą do nich RH-06.

latet