athlon 64 problem z ch³odzeniem

Autor: sucip <sucip_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 10:56:22 MET DST

hej!!!
w³a¶nie mam w domu nowiutkiego notebooka aspire 1524 z amd athlonem 64
3400, windowsy xp
wszystko cacy ale...

notebook pracowa³ wczoraj ze 3,4 godziny, na zasilaczu ³adowa³ bateryjkê.
nic nie robi³em nadzwyczajnego, poznawa³em nowe dla mnie windowsy xp,
bawi³em siê ustawieniami itd, nie instalowa³em jeszcze niczego nowego...
sprawdzi³em zu¿ycie procesora - waha³o siê pomiêdzy 0-2% jednak wiatraczek
ch³odzi³ non stop (co w nocy by³o trochê uci±¿liwe).
przy tym procesorze w temperaturze pokojowej 21 stopni jestem przekonany ¿e
nie powinno tak byæ.

to pewnie kwestia ustawienia czego¶ gdzie¶ ale czego i gdzie?
podpowiedzcie przyjaciele w sprawach hardwarowych jestem zielony jak
irlandzki kapelusz...
:)))
dzieki
pawe³