Re: 5.1 do 300zl

Autor: Bel Ya'al <belyaal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 14 Apr 2005 - 09:58:21 MET DST

 I jeżeli tego nie słyszysz to Ty masz problem.

Zgodze sie z tym w calej rozciaglosci.
Ja w kompie mam praktycznie wszystko i wierze i DVD i TV, golarke (bo czasem
poloze na kompie) i inne :)
Ale wracajac do DVD... jesli odtwarzasz na wlasnie kompie i chcesz 5.1 to
tylko cos lepszego.
Ja wpierw mialem jakies zwykle 5.1... czegos brakowalo, jakiejs dynamiki
dzwieku, potem sie przesiadlem na PROVISION (znajdziecie na allegro za
jakies 450) i jest o wiele lepiej... ale jeszcze bym cos zmienil. Niby
apetyt rosnie w miare jedzenia, ale tu nie w tym rzecz, nie naleze tez do
osob z wyjatkowym sluchem... ale chce tez poczuc ten dzwiek.
Moze kiedys skusze sie jeszcze na cos wydajniejszego.