Re: Jaki polecicie cichy i wydajny wentylator????

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 23:36:16 MET DST

INDYGO29 wrote:
> Posiadam zestaw chłodzący Thermaltake Slim Volcano 10 do procka AMD XP 1700+
> Palomino.
> Z wentylatorem 60x60 mm z 4600 obr.
> I tu zaczynają się schody:(((
> Wentyl stał się dość głośny pomimo że ma około 6 miesięcy.
> Chciał bym go wymienic ale nie wiem na jaki:(((
> Co polecicie o tych samych obrotach ale cichszego.

Na Twoim miejscu sprzedałbym pozostały radiator (jako Cu powinien bez
problemu zejść np. na Allegro) i w zamian kupił coś w stylu Arctic
CopperSilent 2 TC (wariant "budżetowy" - wraz z radiatorem kosztuje
połowę dobrego Noiseblockera 80 mm). Nawet na Palomino powinień być
porażajaco /cichy/ przy wystarczajacej wydajności, szczególnie przy
Twojej obecnej "suszarce" 36 dBA (Arctic z reguły jest <20 dBA). No
chyba że się bawisz w OC - ale sądząc po tym "slimie" i chęci jego
wyciszenia to chyba nie to jest Twoim priorytetem.

np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47529586

> Pozdrawiam.

Pozdrawiam