Re: Monitor mi bzyczy ...

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 23:21:47 MET DST

> Aż taki stary to nie jest wyciąga 100 Hz przy 1024x768:)

Ja taką częstotliwością wykończyłem raz monitor, hehe, ale wymienili na
gwarancji i teraz chodzi na 85Hz (i nie da się ustawić większej - ech, te
nowe modele o starych oznaczeniach z gorszymi kineskopami :| ). Teraz
zaczyna piszczeć gdy zostanie włączony po trybie uśpienia. Pomoga...
podniesienie z boku o milimetr. Oczywiście po puszczeniu znów piszczy, więc,
hehe, musiałbym książki podłożyć. ;)