Zużycie prądu przez komputer

Autor: Red Scorpion <adristan_at_icpnet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 21:15:35 MET DST

Witam
Czy moglibyście mi powiedzieć, ile kosztuje godzina pracy komputera o
konfiguracji Athlon 1800XP, 1 GB ram, 2 x HDD, 2 x napęd optyczny, Radeon
9700PRO, ale przy WYŁĄCZONYM monitorze?
Nie chodzi mi absolutnie o jakieś ścisłe wyliczenia itp, tylko w
przybliżeniu. Żona chyba szykuje się na rozmowę na temat "wiecznie
włączonego komputera" w odniesieniu do domowego budżetu, więc muszę się
jakoś przygotować.
Dzięki i pozdrawiam