Czas na SATA?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 21:04:27 MET DST

Witam,

Czy czasy już nam dojrzały do tego, aby do
calkiem nowo skladanego kompa wstawiac juz
tylko dyski SATA?

Znajoma prosi mnie, abym jej skompletował peceta
i wlasnie sie zorientowalem, ze ten rok od kiedy ostatnio
cos takiego robilem to przepasc.

Czy sa kieszenie na dyski SATA i czy spisują się one
rownie dobrze, jak kieszenia na dyski IDE?

Jak to jest z instalacją systemu i w ogole kompatybilnoscia
juz potem pod Windows XP?
Czy to prawda, ze dyski SATA wciaż wymagają driverów?
(dla mnie to dosc zniechęcające, gdy twardziel musi miec
drivery).

Dzieki,

latet