Wymiana hardware - poproszę o opinię szanowną grup

Autor: Akcent <akcent76(ciach)_at_wp(ciach).pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 20:45:52 MET DST

Witam,

czy mogę liczyć na grupę w kwestii doradzenia, jakie powinienem
przedsięwziąc kroki w celu dogonienia cywilizacji :)

obecnie mam maszynę dzialającą na 256 ram, z hdd 20 gb, na pentium3 (intel,
800), kartą graficzną (nvidia geforce 2 mx/mx 400), napęd cd, nagrywarkę
dvd, kartę sieciową.

chciałbym zmienić komputer przynajmniej dwie klasy wyżej: ok. 1,5-2 ghz,
niekoniecznie na intelu. co powinienem zrobić:
a) wymontować nową nagrywarkę i wystawić cały sprzęt na sprzedaż. jeżeli
tak, to jaka cena jest realna do uzyskania?
b) wymontować wszystkie peryferia i rozprzedać "na części". chyba
najsensowniejsze, ale nie bardzo mam czas i ochotę na taką zabawę.
c) szukać kogoś, kto weźmie w rozliczeniu. zapewne najwygodniejsze
rozwiązanie, ale czy opłacalne...?

Maszyna służy, jako edytor tekstów ;), internet+p2p, delikatna zabawa
grafiką, raz na kwartał jakaś gra. Zapewne w/w parametry zupełnie by
wystarczały, ale po zainstalowaniu xp odnoszę wrażenie, że system jest nieco
ociężały (powolne otwieranie i działanie aplikacji, wieszanie się podczas
hashowania osiołka, itp.)

Z jakimi kosztami należy się liczyć. Zakładając, że duży hdd już mam (160
gb) zakupiony, potrzebuję nową płytę, procka, wentylator, przeciętną kartę
graficzną, muzyka może być zintegrowana, fire-wire i ok. 0,5 gb ddram.
Zakładam, że nową nagrywarkę dvd zachowam do nowego komputera.

Czy ktoś z grupowiczów podjąłby się złożenia nowego zestawu?

A może ktoś, kto subskrybuje grupę, prowadzi skup/sprzedaż akcesoriów i
wziąłby w rozliczeniu w/w zestaw.

Nie uśmiecha mi się wydawanie kpln na nowy zestaw, bo mocnym sprzętem to
dysponuję w pracy. Domowy, jak to domowy, ważne, żeby działał stabilnie i
płynnie :)

Każda pomoc, wskazówka, sugestia mile widziana.

Proszę o kontakt na gg: 1081103 lub akcent(antysyf)76(małpka)wp(dot)pl

pzdr.
Piotr