GeIL czy Hynix 2x512MB PC3200 400MHz

Autor: Konrad Palczynski <kaspy1_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 20:39:07 MET DST

Nie mogę się zdecydować które pamięci wybrać. Jak do tej pory o GeILach
z serii value (GE1GB3200BHDC) nie widziałem jednoznacznie złych opinii,
cena w Krakowie też jest atrakcyjna (Apollo: 440zł). Timingi są lepsze
niż w przypadku Hynixów: 2,5-3-3-6, dodatkowo aluminiowy radiator -
podobno przy większych napięciach jednak warto mieć coś takiego. Hynixy
(HYMD264646B8R-D43) są droższe (PC Projekt: 2x260zł). Timingi maja
słabsze: 3-3-3-8 i opinie o nich są różne, podobno ostatnio pojawiła się
seria z Korei, która ma lepsze osiągi od tych z Chin. Ale za to podobno
GEiL pod swoje radiatory podobno ładuje "przebijane" Hynixy po
selekcji... więc jeśli do serii value trafiają najsłabsze, to czemu się
tak dobrze kręcą? Czy ktoś ma szerszy pogląd na ten temat?