Błąd CRC przy "rozgrzanym" NEC 3520A

Autor: Kudlaty <WYWALTO_mattiz_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 18:57:26 MET DST

Witam!

Mam taki problem: dostałem od znajomego kilka płyt DVD (Media store
DVD+R), na których znajdują sie interesujące mnie dane. Niestety mój DVD
odczytuje kilka plików tylko po włączeniu komputera i później pojawia
sie błąd CRC. Jak wyłączę komputer na jakiś czas (sen, uczelnia) i
włączę ponownie, to mogę przeczytać kolejne pliki (których wcześniej nie
czytał).
Może mi ktoś powiedzieć, gdzie leży problem? Faktycznie to może być wina
nagrzewania sie jakichś układów, czy zapchania jakichś buforów, czy po
prostu zbieg okoliczności. Na razie nie mam możliwości sprawdzenia płyt
gdzie indziej.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski