Jaka karta grafiki i zasilacz?

Autor: Marcin Zieba <zieba_at_nospam.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 17:51:07 MET DST

Witam Was.

Mam nastepujaca konfiguracje:
- plyta 865P Neo
(http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID
=432);
- PIV 2,4, FSB 533;
- Radeon 9200SE (64 bit);
- 512 RAM (w jednej kosci);
- CD-RW Lite-on 52x;
- 2 USB wykorzystane na stale (modem neozdrady i bluetooth), 2 pozostale
sporadycznie.

MUSZE zmienic zasilacz obudowy (bo zaczal halasowac) i CHCE zmienic karte
graficzna (bo: ponizej).

Prosze o sugestie, co powinienem wybrac. Moje kryteria (poza umiarkowana
cena) to:
- zasilacz musi byc cichy i stabilny. Myslalem o Chieftecu
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15704 . Czy to dobry wybor? Jakie
za i przeciw?
- karta musi dzialac bezproblemowo przede wszystkim przy okienkach, ale jako
ze lubie czasem zagrac w Call of Duty, to chcialbym, zeby zolnierze biegli
rowno, klatka po klatce;) Z moja aktualna karta nie jest to niestety
mozliwe. Chcialbym trzymac sie producenta plyty glownej - MSI (podoba mi sie
mozliwosc aktualizacji sterownikow on-line:) Co powiecie na Radeon Microstar
9550 128MB http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16680 ? Chcialbym, zeby
karta wystarczyla na rok-dwa.

Dzieki za wszystkie sugestie i rady,
MZ