Re: Jaki Laptop ?? Pomocy

Autor: JotIxEl <jotixel_at_TNIJgmail.com>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 17:38:50 MET DST

Wydaje mi sie ze nowy/uzywany nie ma znaczenia, gdyz jesli kupisz nowy i tak
nici z gwarancji (no chyba ze bedziesz go probowal odsylac...) Jak juz
zdecydujesz sie na uzywany to dobrzeby bylo miec kogos na miejscu ktoby tym
wszystkim nadzorowal i sprawdzil sprzet. Mojego laptopa kupil znajomy w
sklepie (nowy) i przywiozl mi jak przyjechal do rodziny w Polsce. Nie bylo
zadnych problemow na granicy - nikogo nie obchodzilo co wiezie:)

Adresow www nie znam. Zanim zdecydowalem sie na moj model Toshiby duzo czasu
spedzilem na www.ebay.com i porownywalem ceny i parametry.

Pozdrawiam, JotIxEl