Re: 17 crt z plaska dupa

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 17:20:57 MET DST

On Wed, 13 Apr 2005 17:07:29 +0200, we all wasted time reading Vituniu's
scribble :

> Na poczatek jakis szybki kurs dobrego wychowania,
> a pozniej moze http://www.stihl.pl/index.php?section=news&id=13 .
> To powinno zalatwic sprawe.
>
> Pozdrawiam,
> Vituniu.

jesli chodzi o wyraz "dupa" to znajduje sie on w slownikach, a ze nie byl
tutaj uzyty w formie obrazliwej badz obrazajacej kogokolwiek nie sadze, aby
twoje zadecie mialo jakies rozsadne podstawy. a jesli uwazasz, ze to
niegrzeczne, powiedziec "dupa", poczekaj az sie zirytuje i zaczne mowic
"ni" ! to sie dopiero rwetes podniesie.

--
Boska hipokrytom mowiaca nie.
Lupus: Tak sie zastanawiam, czy po lecie koniecznie trzeba wymieniac