Re: karta graficzna a podłączenie do telewizora- pomocy

Autor: Michał <slackware_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 16:20:21 MET DST

Czajson napisał(a):
> Użytkownik "Michał" <slackware@interia.pl> napisał w wiadomości

> OK
>
> A nie mógłbyś tego DVD podłączyć do TV przez ten kabel na próbę?

Udało się w końcu, po wymianie kabla na inny ale kicha dalej bo
faktycznie obraz jest zniekształcony strasznie. jakieś dziwne pasy przez
ekran mi idą i jeszcze w dodoatku dzwięk jest jak fiks dziadoski,
strasznie słabo słychać.
Ale zastanowiła mnie inna sprawa. W sterach nvidii jest coś takiego że
ustawia się wejście do którego podłączony jest kabel w TV i jest do
wyboru np. S-VIDEo i inne i do tego SCART. Ale sprawa dziwna bo jak
ustawiam na SCART to automatycznie sam się przestawia na inne. A
przecież właśnie SCART'a mam na drugim końcu to znaczy przy TV