problem z kardridżami w Lexmark 1020

Autor: Piotr Budau <mp.b_at_neostrada.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:49:52 MET DST

Wiam, mam problem z napełnieniem w/w w Lexmarku 1020. Drukarka stała na
strychu ponad rok. Tusze były już puste. Teraz kupiłem zestaw reanimacyjny
(strzykawki, farby) i nic. Próba napełnienia kończy się wypychaniem tuszu
przez otwór do napełniania. Maksymalnie udało mi się wlać około 5-7ml i
reszta wypływa. Czyszczenie głowicy też nie pomaga. Drukowanie czyst.
Jedynie drugi CART trochę drukuje lecz tekst CZ/B jest jakby siwy. Moczenie
głowicy w alkoholu też nie pomaga. Są może jakieś inne środki????