Re: dobra drukarka

Autor: tk <kulej_at_ozimek.net.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:23:32 MET DST

Użytkownik "John Smith" <azrael33@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d3in4e$i8n$2@korweta.task.gda.pl...

> Używam Canon PIXMA iP1000, i oprócz braku obsługi pod Linuksem nie
> narzekam. Drukarka szybka, tanie wymienniki (ok. 8 zł) jak i oryginalne
> tusze. Może nieco głośna podczas drukowania. Pojemnik z tuszem czarnym
> starcza na ok 150 stron (tak mi się wydaje). Sterowniki mają standardowe
> ale i wystarczające opcje. To chyba wszystko. No i cena, oscylująca wokół
> 230-240 zł.
> Równiez pozdrawiam

Prosze sie nie sugerowac cena tuszy bo w Cannona`ch to tylko sam tusz...
sprawa nieco inaczej wyglada w Lexmarkach albo w HP gdzie wymieniany jest
caly cadridge wraz z czescia drukajaca (głowica). W Canonnach ta czesc
zostaje kupujemy tylko sam tusz a czesc drukujaca czyli glowice co jakis
czas trzeba wymienic i jest ona droga.

---------
tk