Re: Dwuprocesorowy komp - problem. Ciag dalszy.

Autor: maciek <maciek_a_at_nospam.o2.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 14:05:44 MET DST

qwerty napisał(a):

> widziałem podobny motyw u koleżanki. Może hdd ci pada?

Faktyczne, mi sie podobne objawy tez kojarza z problemami z dyskami.
Sprobowalbym odlaczyc jeden, potem drugi, podlaczyc do innych
kontrolerow, zmienic tasmy (jesli dyski chodza na jednej tasmie to dac
dwie). I za kazdym razem sprawdzac jakims benchmarkiem czy transefry na
tych dyskach sie zmieniaja..