Re: problemy z partycją

Autor: PhoeniX <fenio_at_autograf.pl_[wytnij_to_ANTYSPAM>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 12:56:38 MET DST

Filip Drunkenstein wrote:
> Czy system zamyka się prawidłowo?
> Może lepiej spróbuj na pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo na problem
> sprzętowy to nie wygląda (na moje niedoświadczone oko).

Tak system zamyka się prawidłowo.
Po głębszej analizie wszystko zaczeło się po zainstalowaniu "Via Accelerator
IDE" które w najnowszej wersji są okrutnie zabugowane (wystarczy poczytać
forum via). System ciągle się wysypywał a chkdsk naprawiał błędy ale udało
mi się ten syf odinstalować. Wszystko wróciło do normy poza opisywanym
problemem. Wczoraj odpaliłem Seatool z dokładnym testem i jak się okazało są
2 bad sektory :( Zajmują 1KB i zostały wcześniej oznaczone jako "bad" gdy
używałem chkdsk'a po tym jak XP przestał się odpalać. Pozostaje mi jedynie
mieć nadzieje że bady sie nie rozszerzą. Ciekawi mnie tylko czy bad sektor
może powstać z wadliwego sterownika IDE ???

--
Pozdrawiam
PhoeniX