Re: materiały wyciszające

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 12:43:34 MET DST

Zobaczcie co napisał pisarz w manuskrypcie
news:d3isp4$9ru$1@nemesis.news.tpi.pl !
> Zaproś mnie na asystę, bardzo chętnie zobaczę to wybrzydzanie (a
> raczej jak sprzedawca będzie sprowadzać Cię na zienię).
Widzisz, nie miałem na myśli, że będę strzelac foch jak czterolatek,
czy inna blondynka (to za ciężkie, to za głośne, to brzydki kolor).
Jeżeli konkretnie przedstawisz swoje oczekiwania sprzedawcy, to on
będzie (mam nadzieję) wiedział jak je w miarę możliwości spełnić...
inna sprawa, że wtedy cena może być tez konkretna.
A co do sprowadzania na ziemię, to niewykluczam i tego, pod warunkiem
że w cywilizowany sposób (bo chamstwa nie zniese)

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**