Re: LCD - gdzie w necie ???

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 07:17:15 MET DST

Użytkownik "koSio" <kosioo[wytnijto]@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d3hhhl$nee$1@inews.gazeta.pl...

> Uprzejmie informuje, że jesteś w błędzie :))
> Ceny w sieci za te same produkty są tak rózne, że oszczędnośc może nawet
> pozwolić na zakup 19 w miejsce 17 !!

Nie to miałem na myśli :) Oczywiście ten sam model może kosztować różnie w
różnych miejscach,
(jak np. jeansy Levis-a na allegro czy w sklepie firmowym ;)

Chodziło mi o zakup najtańszego modelu LCD i oczekiwania,że będzie miał
parametry i jakość obrazu taką jak model kilka razy droższy :)
To o czym piszesz, należy do kategorii "nie daj się zrobić w bambuko".
Inną sprawą jest to,że najtańsze sklepy prowadzą politykę typu "sprzedaj i
zapomnij", a w przypadku reklamacji "radź sobie człowieku sam".
Proponuję zadzwonić do serwisu np. Proline i sprawdzić czy ktoś odbierze
telefon.....
Dlatego preferuję zakup u lokalnych, sprawdzonych sprzedawców, gdyż wtedy
wiem kogo "lać w mordę" :))

ax