Re: zdecydowalem cie na chiefteca...ale...

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 01:14:40 MET DST

> Jesli chcesz cisze to nie bierz chiefteca!!

Ja mam tego 400W i jest cichy. To znaczy nie slysze go przy szumie kompa.
Za szum kompa rozumiem szum dysku i malych Cooler Masterkow na NB bo CPU i
GPU maja bloki.
Tylko baardzo czasami wentyl w zasilce wlancza sie na wyzsze obroty na
jakies 10s i wtedy robi wrrrrrrrrrrrrr bo jest zatarty.
Zaczal tak po miesiacu. Ale mi to kompletnie nie przeszkadza. Robi tak ze 2x
dziennie. Moze sie zasyfil albo by go trzeba bylo dupnac, ale mam gwarancje
wiec nie bede dziubal

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com