Re: Komputer zgas³, za¶mierd³ i siê ju¿ nie uruchamia

Autor: Tomek <hereq_at_nie.chce.spamu.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 00:36:07 MET DST

CosteC wrote:

> Popieram. Trzeba obej¿eæ p³ytê w okolicy zasilacza procka (znajdziesz to po
> cewkach - takie pier¶cionki z nawiniêtym drutem) czy kondensatorki nie
> napuchniête i czy jaki¶ uk³ad scalony nie spali³ siê.

Dzieki za odpowiedzi!

Właśnie znalazłem napuchnięte kondensatorki, jednego prawie wyrwalo z
plyty :) Tranzystory w poblizu tez pewnie martwe... Po drugiej stronie
plyty w miejscu awarii laminat z ciemnoniebieskiego zmienil kolor na
zielony, wymiana elementow moze wiele nie pomoc chyba :/ Zasilacz jest w
porzadku.