LCD - gdzie w necie ???

Autor: koSio <kosioo[wytnijto>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 23:50:35 MET DST

Witam serdecznie,
Zdaję sobie sprawę, że delikatnie NTG, ale .... z drugiej strony na tej grupie
jest sporo osób, które mają ogromna wiedże w tym zakresie :)
Więc pytam - gdzie w sieci można w przyzwoitej cenie kupic monitor Lcd. Sporo
googlałem, ale sklepy internetowe, do któych trafiłem nie powaliły mnie z nóg
[ w tej samej lub bardzo podobnej cenie mogę kupic Poznaniu, a tu chodzi o
oszczędności]. Prosze więc o radę [i prosze nie pisac o komputroniku, znaku,i
tych najbardziej oklepanych]

Pozdroofk@
koSio