DLACZEGO?

Autor: Adam <aras7_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 22:05:10 MET DST

Posiadam nagrywarkę dvd LG GSA-4163B nagle nie wiadomo czemu nagrywarka nie
widzi i nie nagrywa płyt dvd VERBATIM DVD R- bo DVD R + nie miałem okazji
jeszcze sprawdzić.Natomiast DVD TDK widzi każdą jedną - i + R oraz RW.Na
razie nie wiem jak z płytami innych firm.Ale mogę powiedzieć,że z początku
bez problemu widziała płyty DVD VERBATIM +,-.Czy aktualizacja biosu
nagrywarki może pomuc w rozwiązaniu problemu?