jaki skaner

Autor: Mac <mantur_usenet_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 22:02:13 MET DST

Witam,

Palnuje zakup skanera.
Cena jest o tyle nie istotna że jeżeli polecicie coś dobrego za 300pln to
fajnie.
Ale jeżeli będą przeważać opinie, że muszę wydać 800 bo naprawdę warto to
też dam radę.
Przeznaczenie - dokumenty do OCR i może zdjęcia (ale nie negatywy)
Ważne żeby działał szybko, miał niezły interfejs, dobre sterowniki
oraz żeby marka jego dała mi nadzieję, że trochę mi pochodzi bez awarii
Proszę o opinie i nie odsyłanie do gazet bo te już przejrzałem ale i tak im
nie ufam.

Pozdrawiam
Maciej