Re: karta graficzna a podłączenie do telewizora- pomocy

Autor: Michał <slackware_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 19:49:42 MET DST

Czajson napisał(a):
> Użytkownik "Michał" <slackware@interia.pl> napisał w wiadomości

> Takie banalne pytanie: a przełączyłeś wogóle TV na odpowiedni tryb video?
> Próbowałeś podłączyć inny TV ew. kabel w innej karcie. Może być problem ze
> strony TV (kiedyś jak chciałem podłączyć cyfrę przez euro okazało się, że to
> jest uszkodzone)

Kurcze właśnie wszystko nastawiam tak jak trzeba, i wyjście odpowiednie
i tryb telewizora odpowiedni i kodowanie na PAL-B tak jak ma być,
sterownik też najnowszy i ustawiony według tego linka co mi dałeś.
Zaczynam się zastanawiać czy to nie wina karty grafiki
W dodatku zewnętrzne DVD chodzi na tym telewizorze więc on jest na pewno OK