Re: ile razy napelnie pojemniczki nr 27 i 28 w HP ?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 18:57:42 MET DST

mpx wrote:

> Kartridże z serii hp 3xx używają znacznie (tzn. ok 2x) gęstszego
> tuszu niż reszta świata (więcej pigmentu lub barwnika w jednostce
> pojemności). Czy już są dostępne tusze w butlach do tych HP,
> zwłaszcza lepszych firm (np. Sensient)? Ile kosztują - 2x więcej za
> litr czy drożej?

Szczerze mówiąc, nie wiem. Rzeczywiście, póki co z tuszem do nowych
HPków nie jest tak łatwo, ale to sie musi niedługo zmienić:)

> Jak taki gęsty tusz wpływa na jakość fotografii - pojedyncza kropla
> nie dość że jest większa (5 pl w HP, 2 pl w Canonie), to jeszcze ma
> więcej barwników w jednostce pojemności. Czy nie powoduje to
> widocznych kropek na papierze lub niemożność drukowania detali? W
> testach, które wyczytałem HP wypadał fatalnie jeżeli chodzi o wydruk
> fotografii - nie potrafił drukować krawędzi i szczegółów, zamiast
> nich wygładzał (wyśredniał) obraz.

Polecamy drukarkę za około 300-400 zł. Celem autora posta nie jest
chyba drukowanie zdjęć.

Do drukowanie zdjęć raczej nie polecałbym HP, za wysoki koszt
eksploatacji. Wole Epsona czy Canona z bardzo tanimi zamiennikami.

Tutaj masz inny test HP8450:

http://www.photo-i.co.uk/Reviews/printers/HP%208450/page-1.htm

> Czy hp 5740 potrafi drukować zdjęcia bez marginesów na normalnym
> papierze foto?

Tak

> A tak w ogóle o co chodzi w "regionalizacji" kartridży? Czy HP nie
> wierzy w globalizację dla konsumentów, lecz tylko dla siebie?

Jak nie wiadomo o co chodzi to pewnie chodzi o pieniądze.
Regionalizując kartridże mozna podyktować inne ceny tu, inne tu. Nie
orientowałem sie, ale w USA są pewnie tańsze.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl