Re: ocena laptopa

Autor: BliSki. <BliSki_glowa_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 18:00:15 MET DST

"SkiLo" wrote:
> niby kupie co bede chcial, ale czytalem duzo w necie i czesc ludzi pozytywnie wypowiada sie o acerze,

Dokładnie jedni mówią dobrze inni źle.
Tak samo jak na inne marki.
Czytałeś wątek w którym ktoś podobnie pisze o dellu?
Wiec tu nie ma reguły.

> stad moja postawa. sam jeszcze nie wiem co wybiore, widze ze ostro najezdzacie na ta firme. sam juz nie wiem :(

Tak samo na tą jak i na Aristo, CA i temu podobne ;)
A ostatnio jak już pisałe i Dellowi się obrywa i Toshibie.
Więc nie wiadomo komu zaufać ;)

Jedynie IBM sie trzyma, ale dziś też słyszałem różne rzeczy.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki(tu kreska)Wp (a') wirtualna (kropa) i tu wiadomo