karta graficzna a podłączenie do telewizora- pomocy

Autor: Michał <slackware_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 16:17:50 MET DST

Witam. Nie wiedziałem gdzie to napisać więc pisze na tą grupę najwyżej
mnie opieprzycie.
Zachciało mi się podłączyć kompa do TV mam kartę graficzną nVidia
GF440MX 64MB sdram z wyjściem TV.
PO zakupie kabla 10metrów podłączyłem i niestety wielkie nic. Co może
być nei tak, w staerownikach mam ustawione dwa pulpity i klonowanie. A
telewizor tak jak by nie dostawał sygnału. Kable są podłączone na pewno
dobrze.
Proszę o pomoc,
pzdr