Re: Problem z wyborem laptopa - prosze o sugestie.

Autor: Bel Ya'al <belyaal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 16:00:54 MET DST

> A co myslisz o laptopach firmy Fujitsu-Siemens? (chce kupic model AMILO
Pro
> V7010)

Wiec to nie z mojego doswiadczenia, ale u kumpla w pracy maja to i tez
niestety uwazalbym na dyski, sa podobno bardzo slabe. Plus tam padla raz
grafika i sieciowka. Niemniej z tym to pojedynczy przypadek. Wiem, ze mieli
tam jakies centrino, typu tez nie powiem, musialbym dokladnie dopytac.
U kumpla zauwazylem jedno jesli jestes esteta, wierzch strasznie sie rysuje,
to jakis plastik z naniesiona farba i potrzebujesz do tego dobrej
mieciutkiej torby.
Tyle co mi wiadomo