Re: ValueRAM CL2.5, CL3 a Dual Channel (A7N8X).

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 14:43:25 MET DST

majstermod wrote:
> Może trzeba jakoś dopracować ustawienia?
> Zauważyłem, że obie pamięci różnią się domyślnie jednym parametrem
> Jedna jest 3-3-3-8, a druga 3-3-3-9.

Sprawdziłem na 3-3-3-9 niestety nadal się wiesza, "słabszych" ustawień
chyba nie ma sensu. Co ciekawe w Sigle obie chodzą stabilnie na
2.5-2-2-6 na DDR400.
Sprawdzałem te pamiątki u brata, na Abit NF7-S w niestety Dualu
wykładają się :(

--
www.tomsiu.prv.pl // konf QoS i pl_firmwarwe USR9105
Tlen.pl: t3o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl